05 d’octubre 2015

Primer dia de l'escola

El dilluns dia 14 de setembre, va ser el primer dia de col·legi, em vaig llevar a les 8:30, em vaig preparar i a les 8:45 vaig anar tirant cap a l’escola , i a 48' ja era a l’escola. Ja feia 6è!!!!!
Em vaig retrobar amb els amics i quan va sonar el timbre vam entrar a la classe.
 De tutora tenim l'Anna Arderiu, com l'any passat, que ens va explicar tot més o menys com ho faríem, les normes, etc.
Ens va explicar que mates ens ho faria la Berta i castellà l'Eduard Espinet.
Com presentaríem la llibreta, que faríem plàstica amb anglès, que a l'octubre ja teníem 2 excursions, i que anàvem de colònies!!! Ja que  des de segon que no fèiem colònies.
Quan va sonar el timbre del pati, vam sentir molt fort perquè estàvem als barracons, el bo dels barracons és que tenim aire condicionat i radiadors que podem mesurar la temperatura. I com que som els de sisè tenim a la classe un ordinador davant de la nostra taula.
Bé per on anàvem, a l'hora del pati vam parlar i esmorzar, quan va tornar a sonar el timbre vam anar cap al davant de la classe on seguidament vam entrar, l'Anna ens estava esperant a la classe on seguidament ens va explicar més coses sobre el curs.
Ens va donar el material i ja era la hora de dinar, vam recollir i vam sortir.
Després  em vaig quedar a jugar als “culumpios” i quan ja era més tard vaig anar tirant cap a casa a dinar.


I a les 14:45 ja tornava a estar als “culumpios” davant de l’escola i on vam fer música i Educació física.

Espero passar-m'ho molt bé aquest curs!!!!!

0 comentarios: