21 d’abril 2015

VII trobada esportiva

El dia 10 d’abril vam celebrar la VII trobada esportiva amb algunes de les escoles rurals de la Noguera.

A les nou del matí vam arribar a l’escola, estàvem nerviosos perquè l’autocar estava  a punt d’arribar i ja teníem ganes de jugar. L’autocar ens va recollir a les 09:30 aproximadament i a les 10:00 ja érem a Balaguer preparats per començar l’activitat.

Hi havia un bon munt d’escoles: Térmens, nosaltres, Menàrguens, Balaguer, Gerb, etc.
Hi havien cinc grups, jo era al tercer. A les dos quarts d’onze varen començar les activitats, jo vaig començar per bàsquet i korfball, després vaig fer floorball, seguit de mazaball, després natació i per últim dodgeball. A bàsquet m’ho vaig passar molt bé, perquè vaig fer els primers amics de la trobada: en Pep i la Janina. Vaig fer totes les activitats amb ells, m’ho vaig passar molt bé. Després de fer basquet vaig fer floorball, que és un tipus d’hoquei, ens ho vam passar genial. A mazaball vam destacar els d’Albesa,  ja que som els únics que practiquem mazaball a l’escola, vaig marcar 8 gols entre tots els partits que vaig fer, va ser un punt fort en la trobada. La natació hi és cada any, també és un punt fort de la trobada. I per últim vam fer dodgeball on vam guanyar tots els partits i el de la final el vam perdre, va ser molt divertit.

Després de fer totes les activitats vam anar a dinar, jo em vaig menjar un entrepà de cansalada, estava boníssim. Després de dinar vam jugar una hora a futbol al camp, després d’aquella trobada vam marxar cap a casa.


Amb aquesta nova experiència vaig arribar a casa rebentat, necessitava descansar.

0 comentarios: