21 d’abril 2015

Vacances de setmana Santa


Aquestes vacances de setmana santa he fet bastantes coses.

Dissabte i Diumenge vaig anar amb bicicleta. Dilluns, dimarts i dimecres,  vaig fer tots els deures que ens havien  manat, perquè dijous  marxava de vacances.

Dijous al matí vaig anar a casa la meva àvia, i després de dinar vam agafar el cotxe  junt a les meves cosines i vam fer camí durant quatre hores fins a un poble molt petit que es diu Navata,  a l’arribar ens va rebre una dona que ens va guiar a la casa que havíem de instal·lar-nos durant uns dies. La primera impressió de la casa no em  va agradar gaire, perquè la dona va agafar una clau de les d’abans i va obrir una porta de fusta.

Però  quan vam entrar i havia un gran rebedor, una taula de ping-pong i un futbolí, vam pujar unes escales i vam entrar a la cuina, 2 menjadors, un amb foc a terra  i l’altre amb televisió, 5 habitacions  i dos lavabos.

Divendres  ens vam alçar molt d’hora, vam esmorzar i vam agafar el cotxe  per anar fins a vora pistes per pujar el pic Bastiments,  la pujada va ser bastant cansada perquè hi havia molta neu i caminar es bastant cansat, a l’arribar a dalt vam dinar i quan vam acabar vam baixa, m’ho vaig passar molt bé, va ser molt divertit baixar  corrent per la neu, de vacances ens vam emportar el meu gos i va ser molt divertit veure’l relliscar per la neu. 

Dissabte estàvem cansats, els pares ens van dir que faríem turisme, però vam fer tot el contrari. Primer vam anar fins a Figueres, però com que hi havia molta gent vam passar de llarg, després com que es va fer tard vam dinar vora la platja, després vam anar fins a Cadaqués, allí vam estar caminant, després vam anar al Cap de Creus i allí vam anar caminant fins a una cova, a dins i havia l’ aigua del mar. Desprès vam anar i vam trobar un embús i vam arribar molt tard a Navata.

Diumenge  vam anar a Palamós, volíem anar caminant fins a Sant Feliu de Guíxols i fer la via ferrata de la cala del Moli. Però la via ferrata no la vam poder fer perquè quan vam arribar a Sant Feliu era ja de nit.

L’endemà dilluns vam anar a l’estany de Banyoles, allí vam caminar una mica i després vam tornar a Albesa.

Van ser unes vacances inoblidables.

 

 

0 comentarios: