07 d’abril 2015

Vacances de Setmana Santa

Les meves vacances de setmana Santa, van començar el dia 28 de maig. Aquell dissabte, al matí, vaig anar a jugar un partit de futbol contra el FIF Lleida, vam perdre 2-3, però vam fer un bon partit. A la tarda vaig anar a Juncosa, a casa de la meva padrina. El diumenge al matí, em vaig quedar mirant la televisió i a la tarda vaig anar a pescar amb els meus amics.

El dilluns ja vaig començar a fer alguns deures que ens havien manat, i a la tarda també vaig sortir amb els amics a jugar pel poble. El dimarts, el dimecres i el dijous, van ser iguals que el dilluns, vaig fer uns quants deures al matí, i a la tarda vaig sortir a jugar amb els meus amics. El divendres al matí, vaig anar amb el meu pare i el meu germà a casa de mon tiet, a dinar i a mirar una mica la tele, quan vaig arribar a Albesa, que eren les 18:00, vaig veure uns quants amics jugant i hi vaig anar. 


Dissabte vaig anar a dinar a un restaurant de Lleida, després de dinar, la meva família  i jo vam marxar cap a Tarragona. Quan vam arribar, vam anar al Corte Inglès de Tarragona a comprar unes quantes coses. Quan vam acabar de comprar-ho tot, vam anar al pis que tenim allí a deixar-hi totes les maletes i el que havíem comprat. Després, vam anar a sopar a un restaurant de les Gavarres, i quan ja eren les 22:00, vam pagar unes entrades per veure la pel·lícula Fast & Furious 7.

El dissabte al matí vam anar al port de Tarragona i vaig veure el iot més gran del món, que estava aparcat allí, que és d’un “jeque” àrab. Després vam anar a dinar a un restaurant d’allí al passeig, i quan vam acabar vam anar a la Pineda, a veure una mica les paradetes i a menjar un gelat. Quan ja era hora d’anar cap a casa, vam marxar cap a Albesa, i a les 21:00, vam veure el Barça-Celta. El dilluns al matí vaig mirar una estona la televisió i a la tarda vaig anar a jugar amb els amics. 

0 comentarios: