07 d’abril 2015

Setmana Santa

Aquesta setmana Santa ha estat fantàstica.
El dissabte dia 28 ja estàvem fent festa, em vaig llevar d’hora per anar a jugar un partit de futbol contra el FIF Lleida, ens va guanyar al nostre camp 2-3 amb un gol amb pròpia del meu equip als últims 30 segons, igualment va ser un partit genial, vam aguantar bé a la defensa i en atac vam remuntar un 0-1 en contra, després del partit vaig anar a casa d’un amic del futbol a jugar amb ell a futbol i a la Xbox 360, ens o vam passar molt bé.

El diumenge vaig anar a Cambrils, al restaurant de la meva tieta, ja havien acabat les obres i havia quedat molt bé, després vam gaudir d’un dinar esplèndid amb vistes al mar, ja que el restaurant està al port. Jo vaig menjar fideuada i un filet de vedella boníssim, a les deu de la nit ja arribàvem a casa per anar-nos-en  a dormir.

L’endemà vaig anar d’hora a casa de la meva padrina on vaig ajudar a la meva mare a les feines de la granja, a l’acabar vaig anar directe a fer els deures de l’escola, els vaig acabar tots i vaig anar a jugar a la tableta.

 El dimarts vaig repetir la tasca d’anar a ajudar a la meva mare després, vaig anar a jugar al carrer amb una pilota i després a la nit vaig felicitar a la meva cosina que complia 12 anys.
El dimecres també vaig anar a ajudar a la meva mare a la granja i vaig repetir les accions del dia anterior.

El dijous va ser diferent, vaig anar a ajudar al meu pare al camp, on vaig fer un munt de coses divertides i de feina, a la nit vaig mirar una pel·lícula i me’n vaig anar a dormir.
El divendres vaig anar a missa al Calvari, ja que fèiem una processó de la mort de Jesús.
El dissabte vaig anar a ajudar al meu pare una altra vegada, també vam anar al camp, a la tarda vaig jugar a la tableta i a la Play Station 3.

El diumenge em vaig quedar a casa a dormir i a jugar amb els meus germans, al migdia van venir tots els meus padrins a dinar i em vaig comprar un joc nou que es diu Block Launcher Pro, a la tarda vaig instal·lar pacs de textures i mods.
Es mostra IMG_20150406_171350.JPG.
El dilluns vaig anar a ajudar a la meva mare, com que era l’últim dia vaig quedar-me més temps, després d’acabar i vaig anar al monestir de Les Avellanes, el vaig visitar i vam fer una ruta caminant, va ser l’últim dia de les vacances i per això també vaig anar al camp de futbol a jugar.
Han estat unes vacances genials.


0 comentarios: