19 de desembre 2014

Tarragona i camp d'aprenentatge

El dia 11 de desembre que era el dia de l’excursió va manar a Tarragona, va ser dijous.

A les 7 em vaig aixecar, vaig esmorzar, vaig anar al lavabo i després vaig mirar la televisió.

 Després quant eren les set i quaranta vaig marxar de casa i vam anar cap a l’autocar per marxar cap a Tarragona que també es pot dir Tàrraco.

Quan estava marxant l’autocar d’Albesa vam dir a les mares adéu i llavors pel camí vam cantar una mica i vam mirar una pel·lícula.

 Quan vam arribar a Tàrraco vam baixar de l’autocar i vam anar a veure el museu i vam veure una maqueta de fa mes de 2000 anys i vam escoltar molt be, amb molta atenció al Jordi el monitor que ens guiava a nosaltres que érem cinquè i sisè i els de tercer i quart anaven amb una noia. 

Després de veure la maqueta, vam berenar a una plaça que hi havia davant  del useu i vaig esmorzar un bocata de pa amb xocolata i un suquet que a dins i anava triturat una poma, pinya també hi havia llet moltes més coses.




0 comentarios: