19 de desembre 2014

Tarragona


El dia onze de desembre va anar a una excursió a Tarragona. Vam pujar a l’autobús i quan estàvem a mig camí vaig anar al lavabo i ens van posar una pel·lícula de víkings.
Vam tardar una hora i mitja per arribar i quan vam anar al museu ens van ensenyar una maqueta que havia fet un noi i ens va explicar un munt de coses sobre Tarragona.
 El que ens explicava coses es deia Jordi, li vam preguntar quan van tardar a construir-se la maqueta però ell no ho sabia. Quan va acabar d´explicar vam anar a esmorzar on els meus amics i jo tocàvem tots els gossos que tenia la gent, també saltàvem les roques  que hi havia per allí, i quan havíem acabat d´esmorzar vam anar a visitar la muralla. En Jordi ens explicava moltes coses sobre la muralla i també ens va donar un dossier que anàvem fent poc a poc, vam veure unes signes que havien fet a les roques i en Jordi també ens va explicar que cada signe que hi havia era d´un Romà. Llavors vam veure molts canons al pas del camí, també vam veure una estàtua que hi havia un llop i dos bebès humans que mamaven. Un amic meu, estava menjant una barreta de xocolata i va passar un ocell i se li va cagar. El Jordi ens va explicar que en aquelles roques de la muralla hi havia formes de cares i ens va dir que la muralla si la toques es cau la sorra. Quan ens va acabar de explicar vam anar a l’amfiteatre on ens va explicar que es feien lluites d´esclaus i  d´ animals i també ens va explicar moltes coses més.
Després, quan va acabar d´explicar vam  baixar a jugar una mica i després vam anar a dinar al complex educatiu i quan vam acabar de dinar vam jugar una mica, i després vam anar al camp d´aprenentatge i ens van donar fitxes i les vam fer,  també vam fer monedes de fang antigues i desprès vam fer excavació i jo vaig trobar dos ossos i quan vam acabar mentre venia el conductor vam berenar, quan va vindre el conductor vam pujar al autobús va ser un viatge molt llarg però igualment m´ho vaig passar be, quan vam arribar vaig anar a comprar amb la mare i quan vam arribar a casa vam sopar i vaig anar a dormir.  

0 comentarios: