19 de desembre 2014

Sortida al Camp d'Aprenentatge de Tarragona

El dia 11 de desembre, el cicle mitjà i el cicle superior de l’escola Àlber d’Albesa, vam visitar el Camp d’Aprenentatge de Tarragona i alguns dels seus monuments.

L’autobús va marxar a les vuit del matí i vam arribar a les 9:45. Primer vam visitar un museu per veure com era la ciutat de Tarragona, en aquells temps anomenada Tàrraco. El monitor ens va ensenyar el monuments de la ciutat: la muralla, alguns carrers i el port. Al sortir del museu vam esmorzar amb deu minuts i ràpidament vam anar a veure la muralla des de fora, ens van explicar algunes torres, algunes estàtues, com eren les portes i, sobretot, com s’havia fet la muralla,... Després de visitar la muralla, vam caminar una miqueta i vam anar l’ amfiteatre. El Jordi, el nostre monitor, ens va explicar com feien les lluites entre gladiadors, entre animals, i entre gladiadors i animals, després vam baixar a baix i ens va ensenyar com eren els túnels de davall de l’amfiteatre. Al marxar de l’amfiteatre ens va venir a buscar el autobús i vam anar a dinar a un Complex Educatiu, on hi havia un parc, un menjador,... Vam dinar en unes escales i després vam anar a jugar a un pati que hi havia per allí a prop. Després de jugar una estona vam anar al Camp d’Aprenentatge que estava allí al canto. Ens van explicar una història, després vam fer unes quantes fitxes i després vam fer monedes amb fang. Quan vam acabar vam sortir a fora a fer d’arqueòlegs, jo vaig trobar una àmfora i els meus companys van arribar a trobar l’ esquelet del protagonista de la història, un pou i un mosaic. Quan vam acabar, vam berenar i vam marxar cap a Albesa, i a les 19:15 de la tarda vam havíem arribat a Albesa.