27 de setembre 2013

Vacances d'estiu


Hola, ara us explicaré les meves vacances d’estiu.
El primer dia vaig anar a casa de la meva tieta Divina,  a celebrar una aniversari, vam sopar truita i pica-pica. Vam marxar, l’endemà vam anar a les piscines.

Van passar uns quants dies i amb el meu cosí, el Marc, la meva germana, l’Ares, i la meva mare, vam anar a comprar petards, i el dia de Sant Joan els vam anar a tirar, va ser molt divertit! Quan va passar una setmana, vaig anar a Corbins 15 dies, i vaig anar a les piscines, ambles amigues de Corbins i m’ho vaig passar molt bé! També van fer inflables, hi havie un tobogan molt gran!

Quant vaig tornar cap Albesa,  vam continuar anant a les piscines, i al cap d’una setmana o dos vam decidir anar 1 setmana a la platja, ens ho vam passar molt bé, perquè allà a la platja hi havien moltes nenes , però eren franceses... No ens importava massa que fóssim de diferent idioma, perquè ens enteníem amb gestos o algunes paraules que s’assemblaven. La majoria dels dies anàvem a la piscina del local perquè a la platja el primer dia que i vam anar vam veure moltes meduses i vam decidir anar a la piscina del local.

Vam tornar cap aquí Albesa, i faltàvem pocs dies per la Festa Major! Que ja en tenia moltes ganes... Els dies de la Festa Major vam anar: a les cucanyes, als inflables de les piscines, a les penyes i als valls...
Van venir la Monica i una amiga de Corbins i ens ho vam passar molt be!

L’endemà vam anar a dinar a casa de la meva padrina i quan vam acabar vam anar a casa de la meva avia i després vam anar les tres a la piscina.

Després vam anar al casal 2 setmanes i era a mes gran, m’ho passava molt be! Les vacances s’estaven apunt de acabar, vaig anar a la plaça dels sarraïns a fer la sardinada, i vam sortir a voltar pel poble amb la Laia, vam trobar a la Carla i a la Chanez i vam estar amb ells a mirar l’espectacle de màgia va ser impressionant!

I aquestes han estat les meves vacances!

0 comentarios: