20 de setembre 2013

Les meves vacances

Aquest estiu he  anat de vacances a Romania. Quan vaig arribar estava impacient per instal·lar-me a la meva habitació i començar a jugar amb els amics.

Els primers dies estava impacient per començar amb les idees, però no sabia amb quina començar. Així que vaig preguntar  als amics unes quantes idees, i entre tots vam decidir un joc que es deia “Marcare”.

Que es semblant al futbol però no hi ha porteries. He anat a pescar, he entrat a la piscina, he participat amb la gent del poble a la festivitat del poble, he visitat els parents, he ajudat als padrins amb treballs per casa i he inventat coses noves.

Amb totes les alegries que he tingut no he oblidat escriure i llegir.

Els meus amics han sigut curiosos per aprendre la llengua Catalana i Castellana. Els vaig explicar tantes coses que desitjaven venir a estudiar a Catalunya.

    Tot l’estiu ha passat molt ràpid i tornem a les escoles per aprendre noves coses i fer-nos molts mes amics.

 

El meu poble és una miqueta gran i es troba a la part Sud-est de Romania . Al mig del poble hi ha una estàtua de 4-5 metres que assenyala la guerra que hi va haver anys enrere. També podria dir que el poble es divideix en dos parts:

-La primera part és la part on hi ha noves cases i diuen que allí hi vivien unes persones que es deien “Sarbi”.

-La segona part és dels Romanesos, on no hi ha tantes coses noves però en un futur s’espera que facin més coses noves com a la part més moderna. 
 

0 comentarios: