20 de setembre 2013

Les meves vacances d’estiu.

Aquestes vacances d’estiu van començar quasi bé al costat de Sant Joan.

El dia 23 de juny ( la revetlla de Sant Joan), vaig començar el dia llevant-me amb una sorpresa; la meva cosina, la Júlia, havia arribat a casa meva per quedar-se a dinar amb el tiet, la tieta, la meva altra cosina i els meus padrins. Quan ja havien arribat , vam parar la taula. Primer vam menjar pica pica ( olives, formatge, xoriç...) Després vam menjar: de primer plat caragols i de segon conill amb suc. De postres hi havia gelat de boles amb trossets de xocolata pel damunt. A la nit vam anar a la plaça dels Serraíns on allí s’encendria a la nit una gran foguera. Mentre tothom tirava petards. A la nit es va encendre la foguera. Vam anar a buscar els entrepans que hi havia en una vora de la plaça. Per agafar els entrepans, havies d’anar dies abans de Sant Joan a l’ajuntament i demanar uns tiquets que cada un valia un euro i escaig. A continuació de menjar-nos els entrepans vam anar cap a casa perquè feia massa fred. Quan vaig arribar a casa em vaig posar el pijama i  vaig  anar a dormir, va ser un dia molt divertit.

Els dies següents  va fer bastanta calor i per això vaig anar a la piscina. Alguns dies van vindre amigues meves a la meva piscina i ens ho vam passar molt bé. Al cap d’uns dies vaig anar a l’aniversari d’una amiga meva que es diu Ester. Quan vaig arribar hi havia la meva altra amiga, la Laia, el seu germà petit i la seva cosina petita. Em vaig posar el banyador i jo, l’Ester, la Laia i el germà de l’Ester ens vam mullar amb la mànega. Després vam jugar amb globus d’aigua . ens vam eixugar amb la tovallola i vam anar a berenar, després de berenar es van encendre els “aspersors” i ens vam mullar una altra vegada. Després ens vam anar a canviar. A mi em van vindre a buscar al cap d’una estona. Després vaig anar a casa de la meva cosina a sopar a la Portella i després vam anar a les piscines de la Portella a fer un beure i a veure una orquestra que havien posat a les piscines. Després  vaig marxar cap a casa. M’ho vaig passar molt bé.
Van anar passant els dies i va arribar la festa major d’Albesa. Al matí va vindre les meves cosines, els meus tiets i els meus padrins. Vam dinar i després cap a les vuit vam anar a la Plaça dels Serraíns  perquè allí feien el ball. Quan es va acabar el ball vam vindre tots a casa meva i vam sopar. Va ser divertit.

Aquells dies m’ho vaig passar molt bé. Un dia amb la mare, una amiga de la meva mare, jo i un amic meu vam anar a Menàrguens perquè era la festa major. Vam anar a un lloc on ens van ensenyar a fer cervesa després vam anar a un restaurant a fer un  beure i jo i el meu amic vam menjar-nos un gelat. Després vam anar al pati de l’escola de Menàrguens  on hi feien com una mena de ball. M’ho vaig passar molt bé.
Aquest estiu no he anat de vacances a cap lloc però igualment m’ho he passat molt bé.

0 comentarios: