08 de febrer 2013

Les descàrregues il·legals d'Internet

Un bon tema per parlar seria la gent que es descarrega pel·lícules, música, imatges, jocs, i d’altres arxius il·legalment per Internet,   cosa que fa moltíssima gent des de que es van inventar els links gratis de descàrregues.


A Favor:

Jo no dic que estigui mal fet, ni molt menys, moltíssima gent ho fa, perquè és molt més pràctic, ràpid, s’estalvien molts diners i en alguns llocs es  i còmode . I S’ho hauria de descarregar encara més gent.
En Contra:

Els artistes perden diners perquè si algú els hi vol comprar un disc ja no ho fa, en lloc d’això s’ho descarrega, o el sent quan vulgui per el ‘’YouTube’’. I a les botigues han d’abaixar molt el preu dels discos de música perquè ningú els hi compra.

La meva opinió és que està bé, segons d’on t’ho miris, però també hi ha inconvenients:

Fa cosa d’un any, van posar a la presó a totes les persones que tenien webs a Internet on hi havia enllaços gratis, i van prohibir el Megaupload, dels millors enllaços per descarregar arxius, i no em va agradar gens ni mica.

Ara tot m’ho descarrego pel BitTorrent o l’UTorrent, perquè també va bastant ràpid, i altres arxius per altres links que no siguin el Megaupload com el Uploated, el RapidShare, i d’altres.

La gent, des de que es va crear Internet, i crec que ho continuaran fent fins que es facin noves lleis.

4 comentarios:

Anònim
Diu ...

Molt bon text l'únic es que si algú vol penjar una cançó o qualsevol cosa a YouTube, li ha de pagar al creador, o sinó salta el copyright.

Anònim
Diu ...

Jo també estic a favor de les descàrregues il·legals, i vull que tornin a obrir meaupload

Anònim
Diu ...

Jo també estic a favor de les descàrregues il·legals, i vull que tornin a obrir megaupload

Anònim
Diu ...

Hola andreu, sóc un nen de sise, pero no et diré qui sóc, jo també estic a favor de les descàrregues il·legals, i vull que tornin a obrir megaupload.