19 de març 2012

El carnaval

Abans del dia 3 de Març se celebra el carnaval al poble. Jo i unes amigues: la Clàudia, l’Anna Barios i l’Aida es volien disfressar; jo no em volia disfressar.

Per decidir de què disfressar-se ens ho pensavem a les hores del pati, pensavem i pensàvem de què ens disfressarem? i al final vam quedar de Roqueres. El dia de carnaval vaig anar a casa la Clàudia; era allà on havíem quedat per disfressar-nos. Al final em vaig posar un barret de Roquera i em vaig disfressar una mica.


Llavors a les cinc, havíem d’anar a la plaça els “Saraïns”, ens vam trobar als amics, vam xerrar una estona i també els hi vam tirar uns esprais de colors.

Vam fer un tomb pel poble, però va ser molt curt; després vam anar a la saleta que feien una actuació d’un pallasso; va fer una mica de màgia, alló que normalment fan de tirar pilotes i nosaltres hem d’evitar que toquin al terra...; va ser molt divertit.

Ja es feia tard i començava a ploure i vaig anar cap a casa.

0 comentarios: