19 de desembre 2011

Sopar amb la colla

Aquest dissabte,  dia 19 de novembre, vaig anar al poble del meus cosins. Quan vam arribar ja eren les 13:52. Tot pujant a dalt vam saludar a la Marí i li vam preguntar que havia fet per dinar. Havia fet una col amb patata molt bona i de segon llonganissa i ossets de porc amb tomàquet.

A continuació, tot just acabar de dinar, vam anar corrents cap a dalt a jugar a l’ordinador i a mirar la televisió. La meva cosina Davinia volia mirar la pel·lícula de “Hermano Oso”.
Vam estar tota la tarda per casa fins quan va ser l’hora de veure el FCB - S.A.D. A la mitja part vam anar a buscar els entrepans de llom i formatge i de frankfurt. Quan esva acabar el Barça, vam anar al magatzem de fruita a sopar al "chiringuito".

Quan ens vam acabar de menjar els entrepans, vam anar a jugar a fora per a els palots a fet i amagar.
Llavors es va posar a ploure i vam anar als lavabos del magatzem de fruita i vam fer molt xivarri. Va venirel meu tiet i ens va fer fora dels lavabos a crits.

Nosaltres vam marxar d’aquell magatzem i vam anar a l’altre que hi havia al cantó, de camí jo, sense voler i com que era tot fosc i plovia, vaig passar per un toll que era bastant fondo i em vaig mullar tots els peus.

Quan ja havíem arribat a un refugi vam estirar-nos a terra i ens ho vam passar molt bé.
Després va venir la meva tieta que venia de buscar alguna cosa. Ens va preguntar que fèiem allí fora i nosaltres li vam dir que ens refugiàvem de la pluja.

Ens avorríem i vam fer una abraçada col·lectiva, va afluixar la pluja i vam anar a jugar a fet i amagar. A mi i a ma germana no ens van trobar perquè jo vaig trobar un bon amagatall i... Continuarà

0 comentarios: