09 de desembre 2011

Estudiar és necessari per guanyar-se la vida?

De petits la nosra feina es estudiar, ja que si no ho fem no arribarem a cap lloc. Hem d’estudiar i és molt necessari perquè la meva mare em diu sempre “val més que et diguin señor a tu que tu li diguis senyor a un altre”.

-Aspectes a favor: Nosaltres estudiem, ens hi esforcem i després de treure bones notes,… Ens donen feina. Treballar és molt necessari, perquè si tens familia, els pots alimentar, mantener i que “visquin amb comoditat tota la vida”.


-Aspectes en contra: Estudiar no cal perquè és molt a feina i nnomés que et donin una mica de feina i ja pots viure tranqui, només que et donin una mica de salari ja no et pots preocupar. A més, al final te’n canses de fer cada dia el mateix.

-Opinió: La meva opinió és que tots hauriem d’estudiar per tenir feina i viure tranquils. Ja se que tot no pot ser però m’agradaria molt que tota la gent estudiés i tingués feina.

1 comentarios:

Arnau farrús
Diu ...

Guillem, en aquest text t'hi as deixat la pell. M'ha agrdadat molt.

Arnau