14 de novembre 2011

Un dia inolblidable

El dia 15 de octubre de 2011 va ser un dia genial. De primer al matí, jo i els meus germans vam fer fer els deures, no va ser molt divertit, però havíem de fer una miqueta de feina, no?

Desprès vam anar al “jardiland” que es una botiga que m’encanta perquè esta dividida en dos parts, una de plantes i coses per als jardins i una altra de animals, menjar, joguines i també un munt d’animals. Allí vam comprar una flor per a la meva padrina ja que era el seu sant (sta. Teresa) i també vam comprar algunes coses per la nostra peixera, com ara pedres, una figura...

A continuació vam anar a casa a esperar al meu pare, que quant va arribar es va canviar i vam marxar, cap a Massalcoreig, per dinar a casa de la meva padrina que com ja he dit ,era el seu sant.


Quant vam ser allí, ens vam ficar a dinar, estava boníssim, hi havia peix, amb sèpia, escamarlans i gambes. De postres ens vam menjar un gelat i torrades de santa Teresa (que les havia fet la meva mare). Estava tot tan bo!

Desprès de dinar ens vam asseure al sofà a mirar la televisió. Vam mirar una pel.lícula d’un senyor que era ja molt gran, però que de jove havia sigut el millor lluitador, i ho volia tornar a provar. Li va tocar lluitar contra el millor lluitador de aquell temps. Estaven a punt de lluitar, quan ...

Vam haver de marxar, però no us penseu que cap a casa, perquè vam anar cap al millor lloc on vam anar aquell dia, a les firetes de Fraga !!!! ja que era la festa major. Vam pujar als cotxes de xoc, a una muntanya russa bastant petita... va ser genial, aquell dia m’ho vaig passar molt bé!

0 comentarios: