06 de novembre 2011

Poetes de Ronda

El dia 5 de Novembre del 2011, es va organitzar un ‘’Recital Poètic’’ al ‘’Centre Cívic’’, a les 19:30 de la tarda.

Jo estava una mica nerviós, però tot i així vaig mantenir els nervis a ratlla. Tot va començar quan l'alcalde va presentar al grup de poetes. Ells eren: Josep Puig (Lleida), Mª Assumpció Cornadó (Tarragona), Ramon Guitó (Manresa), Jesús G. Boadella (Lleida), Anabel Gaberdola (Lleida), Pere Asensio (Menàrguens). Tots ells, van recitar uns poemes molt bonics, i fins i tot alguns de "Halloween"!
A continuació, van actuar alguns poetes locals: Maria Briansó, M. Carme Trilla i Ramona Piqué.

Tots ells ho van fer molt bé. I els poemes eren molt bonics i emocionants. I fins i tot alguns tenien alguna frase graciosa.

Després va tocar el torn dels alumnes de 5è i 6è de "L’escola l’Àlber’", entre ells jo.

Ens van anant presentant per edats, des de 5è fins a 6è. Quan em va tocar el meu torn jo, em vaig posar molt nerviós. Però després ja em va passar. Tot seguit van actuar els ‘’Poetes de Ronda’’.

Finalment, per acabar, va sortir ‘’Rosa Fabregat’’, una poetessa molt important.

Per concloure, ens van convidar a un sopar per agrair la nostra col·laboració en el recital.

Va ser un dia molt especial per a mi, i recomano que la gent s’animi a fer una mica de poesia!

0 comentarios: