21 de novembre 2011

La cordera

Aquest any les curses s'han dividit per aquestes categories: els grans, la segona categoria que era de 12 a 15 anys, la tercera que era de 10 a 11...

El dia 14 d'agost, que era la festa major del poble, a la cursa anomenada la cordera.
Jo correia a la tercera categoria, corriem mil metres; havíem de pujar una costa molt llarga, donar la volta al cotxe i tornar a baixar la costa.

El que vaig trobar malament va ser que els nens i nenes havíem de pujar una costa molt llarga i esgotadora, sort que desprès havíem de baixar-la.

Quan els de la segona categoria estaven a punt de sortir nosaltres començàvem a escalfar. Quan ja van arribar nosaltres ens vam preparar, ens van explicar, el que havíem de fer; i preparats llestos ja! Vam començar.

Quant començàvem a pujar la costa jo era pel davant i la primera de nenes, però llavors una forastera em va avançar i no la vaig tornar a atrapar i ja es va acabar la cursa.

Quan arribaves et donaven una bossa amb tot de coses, aigua i una medalla per participar.

Com que estava segura que havia quedat la segona, em vaig esperar a que donessin les copes; així va ser vaig quedar en segon lloc i em van donar una copa i una medalla.

Finalment me’n vaig anar cap a casa ben contenta.

1 comentarios:

Arnau farrús
Diu ...

El text està molt ben redactat. M'ha agradat molt. Et felicito!

Arnau