25 de novembre 2011

Campus Preselecció

Aquest estiu hem pogut anar de vacances, anar a dormir a casa dels amics, visitar als teus cosins..., en canvi, jo he anat a un campus de bàsquet que es va fer a Cervera del dia 25 de juny fins a l’1 de juliol.

Aquell campus, no era igual que els altres, sinó, que era de la preselecció catalana de bàsquet, hi havia el millors entrenadors i entrenadores de Catalunya, també hi havia el seleccionador.

Nosaltres ens vam situar al col·legi les Savines, on vam poder menjar, entrenar bàsquet, fer jocs de nit i dormir.







Durant els dies, anàvem coneixent als nens i a les nenes i al mateix temps estàvem aprenent bàsquet.

Quan ja va anant a acabar-se, el seleccionador ens va dir els nens que van estar preseleccionats per quedar-se un dia més a jugar uns partits contra la preselecció d’Aragó i de la Comunitat Valenciana.

Al final no em van elegir però van dir que la preselecció es podria cambiar a principis de setembre.

M’ho vaig passar fenomenal aprenent tant bàsquet, i espero que l’any que bé em seleccionin.

0 comentarios: