15 de juny 2011

Una nova etapa

El pas per aquesta escola ha estat una cosa que no oblidaré mai per les coses que m’han arribat a passar.

Hem tingut moltes professores que, cada una d’elles em porten un record. També hi ha professors com el Xavier i el Ramon.

Hi ha agut moments en aquesta escola que m’han agradat, també n’hi ha d’altres que no tant i d’altres d’injustos.

A P-3 i P-4 vam tenir a la Tresina. A P-5 vam tenir una professora que ja devia fer uns dos anys que estava a l’escola: la Susana.

A 1r vam tenir una nova professora que es deia Sònia i que com era la professora de música no ens donava gaires assignatures.

A 2n vam tornar a tenir a la Tresina. Jo com ja sabia més o menys com era em va agradar tornar-la a tenir.
A 3r vam tenir una professora d’Alpicat que es deia Marta i per mi va ser una professora excel•lent. En canvi per altres no ho va ser tant.

A 4t teníem una professora molt jove que feia pràctiques. A mi depèn del moment o de la classe o del dia no em queia gaire bé.

A 5è les coses van canviar molt: abans treia sets i vuits i alguna vegada algun nou. Però quan vaig arribar a 5è les coses van canviar moltíssim.

A 6è les coses no han canviat gaire des de l’any passat, l’únic que ha canviat es que no anem de colònies. En fi, el pitjo any de sisè.

En aquesta escola deixarem alguns amics del curs inferior i també molt records que hem viscut tots. L’escola en si i professors que ens han fet la classe des de petitets.

En aquest pas a l’escola hem après coses que mai ens haguéssim imaginat. No tan sols el que hi havia programat per fer als llibres sinó moltes altres coses.

Jo crec que a d’institut no estaran tant per nosaltres ni ens perdonaran tantes coses com aquí.

Allí serà molt diferent a aquí. Les classes seran molt mes grans i haurà mes professors, farem més amics però sobretot ens farem mes responsables.

0 comentarios: