07 de juny 2011

El meu somni

Jo, des de que sóc molt petit, he jugat a futbol. Vaig començar en un equip anomenat la Noguera, en el qual vaig disputar unes tres temporades, i aquest any, a jo i al meu germà ens a fitxat l’Aem, un gran equip.

Per això, el meu somni es arribar a ser un jugador de primera divisió. Ara ja hi jugo, però dels de la meva edat, i s’hi no haguessin tret la divisió d’honor i preferent, hi jugaria.

Sol que jugués a primera, jo ja estaria content, però igualment faria el possible per anar al F.C Barcelona, l’equip dels meus somnis, el millor.

Des de que vaig néixer, ja em vaig proposar aquest objectiu, fins i tot algunes vegades he somiat que estava jugant a primera...

Jo, vull aconseguir arribar a primera perquè: Primera perquè és la millor lliga de totes, segona perquè agafaria molta forma física, tercera pel súper sou que cobren i per quarta i última perquè al jugar amb equips de molta qualitat esportiva, n’aprendria molt més.

Per a mi aquest somni, significa molt. Sempre el tindre dintre meu, i faré l’impossible per aconseguir-ho.
La meva posició és de centre campista, sempre m’ha agradat, no faig gaires gols, però en dono molts. Se’m donen molt bé les diagonals i els passes llargs a profunditat, almenys es això el que em diuen.

També sóc un bon central, sóc ràpid i contundent, i el més important és que no deixo passar a ningú.
A veure si aquest any vaig a la fcf,( Federació Catalana de Futbol)...

0 comentarios: