11 de juny 2011

El meu circuit nou

Amb el meu pare, des de Setmana Santa estàvem pensant d’engrandir el circuit del sisca. Fins ara, era un circuit petit amb només quatre o cinc bots, però ara en té disset.

Un dijous, el meu pare em va trucar al migdia i em va dir:

-Aquest tarda quan surtis del col·le baixa cap al sisca, que ho llaurarem una mica per fer-hi uns quants bots.

Així ho vaig fer, a les cinc quan va sonar el timbre ho vaig agafar tot i vaig anar al tros. El meu pare es va quedar parat, perquè hi vaig anar caminant.
En arribar vaig deixar la motxilla a l’ombra i vaig pujar al tractor. El
pare ja havia començat i ja n'hi havia ratllat quatre.

Perquè quedes bé, s’hi havia de fer moltes passades, primer ratllar-ho, segon clavar una mica més i així anar baixant fins que la draga no pogués més.

En acabar, vam ficar les cadenes a la draga i cap a casa, a la Portella. Per la pujada anàvem molt ràpids i el tractor no podia més.

En arribar a casa vaig obrir les portes, el pare va entrar i a llavors les vaig tancar. Vam desenganxar la draga i vam aparcar el tractor.



Després vam anar a dalt a berenar. El pare va trucar al Josep-Maria per si tenia la refinadora, ens va dir que si i la vam anar a buscar.

Quan vam arribar a la torre ens esperava, la vàrem enganxar i el vam anar a ajudar a obrir-li una porta i que no li sortissin els vedells.

Quan vàrem arribar a casa el pare va desenganxar la refinadora. Jo vaig anar a dalt i després quan vaig els dos vam enganxar la pala al tractor.

Després el vam aparcar i fins dissabte.

Ja era dissabte, desprès de dinar vam enganxar la refinadora i vam anar cap al Sisca.
En arribar, vam anular la pala i, amb la refinadora, ho vam amuntegar tot al mig. Vam veure que la refinadora no ens anava molt bé i després amb la pala la clavàvem i ens anava més be. I així ho vam fer a tots els bots.

En acabar vam anar a fer el brasal per regar.

L’endemà al matí hi vam tornar, però hi vam anar amb la moto.

Al principi hi vaig passar sense casc i a poc a poc perquè la moto estava freda, però després que ja estava calenta, anava a tot gas. No vaig caure cap vegada, però un cop em vaig desviar i vaig caure malament.

En fi, el meu circuit nou m’agrada molt perquè té 17 vots.

0 comentarios: