14 de juny 2011

Aventures de la vida

Un dia d’estiu, quan tenia 3 anys, la meva familia i jo va manar a Juncosa, el poble del meu pare. Estàvem al mes d’Agost, i feia una calor insuportable, així que com feia tanta calor, vam decidir d’anar-nos a banyar a les piscines.

Quan hi vam arribar, jo ràpidament em vaig posar el protector solar i em vaig llençar a la piscina, per cert s’estava molt bé a l’aigua. Allí vaig estar jugant quasi tota la tarda.

En sortir de les piscines, la meva mare i jo vam anar cap a casa, i mentrestant el meu pare i el meu tiet es van quedar en un bar a fer un beure.

Mentrestant estava pujant una costa, em va sortir d’una forma molt inesperada una moto, que em va passar pel damunt, em va obrir el front i em va cremar una part de cama. En veure’m ferit, uns senyors molt amables em van deixar pujar al seu cotxe i em van portar cap a casa. En arribar a casa, vam telefonar al pare perquè pugés cap a casa ràpidament perquè havíem d’anar a l’hospital.

En arribar-hi, els metges em van atendre el més ràpid que van poder, em van cosir les cremades de la cama i el trep al front. Al cap d’una hora, ja van acabar, llavors ja em vaig tranquil·litzar. A l’hospital vaig estar-hi una setmana, i quan es va acabar, amb compte, però ja podia fer vida normal.

Aquesta ha sigut una aventura de la meva vida, espero que en passin més i de més bones.

0 comentarios: