11 de desembre 2009

L'Adelaida: la nova senyoreta de 6è

La senyoreta Adelaida és molt simpatica i alta... Té el cabell ros i li agrada molt l'angles. I aquest any es la nova professora de 6è.

- A quina escola anaves abans?
- Anava a l’escola de Mollerussa.
- T’agradava?
- Si, m’agradava molt.
- Quin curs feies?
- Feia 3r de primària.
- Com et vas sentir quant et van informar que vindries a l’escola Alber?
- Molt contenta, i també estava contenta perquè estic bastant a prop de casa.
- On vius?
- Visc a Lleida (pardinyes).
- T’ha agradat la escola?
- L’edifici no, però com a centre si, esta bé.
- Coneixies algun professor d’aquí Albesa l’any passat?
- No, cap ni un.
- T’agraden els alumnes de aquet any?
- Si, escalar.
- A l’escola L’Àlber t’ha passat alguna cosa divertida?
- No.

- Tens alguna afició a alguna cosa que t’agrada molt desprès de ser professora?
- Si , m’agrada llegir però no tinc temps, tinc una llista de llibres que m’agradaria llegir , i també la musica.
- Tens alguna mascota?
- No, però abans tenia un peixet, no m’agraden massa els animals.
- Quin professor t’ha caigut mes bé?
- Tots molt bé.
- T’ha agradat la nova tecnologia de l’escola?
- A mi molt, m’ha impressionat.
- Que en saps de informàtica?
- N’has tic aprenent.
- De quin equip ets?
- No m’agrada el futbol.
- Quants fills voldries tenir?
- No ho se.
- T’agrada Albesa?
- Si, però no la he visitat massa.
- Quina de les tres excursions o colònies que farem creus que t’agradarà mes?
- Colònies.
- T’ha agrada la nova decoració de l’aula de musica?
- I tant.
- Angles t’agrada?
- M’agrada molt.
- L’any que be continuaràs a l’escola?
- M’agradaria però no ho se.

Gracies per la sinceritat i la simpatia que m’has contestat.

0 comentarios: