18 de novembre 2009

Pedalada 09 Albesa

Un diumenge amb un grup excursionista van inventar una cursa de trenta quilòmetres i una de quinze.

La pedalada començava des de la plaça de la Pedrera, es una plaça que hi ha a les afores del poble, ens varen ficar uns cartells a les bici i a pedalar. La pedalada va ser una mica cansada però s’ha de fer esport perquè sinó no estarem en bon estat...



Varem passar per camins i camins però no varem aturar-nos perquè si vàrem dir que arribaríem, havíem d'arribar.

Al arribar a la figuera, que era el nostre destí, varem parar a esmorzar, jo portava un bocata però me'l vaig menjar pel camí, un altre grup quan varen arribar allà dalt no varen parar i no varen esmorzar.

A nosaltres ens varen fer una foto i als altres no, la baixada va ser molt ràpida i amb bots i això mola.

Quan varem arribar a Albesa ens varen dir que els altres havien anat a fer l’altra ruta i varen fer les dos curses, jo no les vaig fer les dos, només una perquè eren trenta quilòmetres. Quant varem arribar a Albesa ens varen donar esmorzar que era coca amb xocolata.

Va ser molt divertit, tot i que una mica cansat, i vam cremar molt greix i varem passar el diumenge pedala’n amb la bici.

1 comentarios:

Ferran Serra Cetó
Diu ...

Jo no hi vaig anar perque tenia que anar amb un lloc a dinar. Que va ser divertit.