18 de novembre 2009

Les meves vacances d’estiu

El meu primer dia de vacances vaig anar a les piscines amb els amics i amigues. Ens vam quedar de les tres fins a les set. Vaig arribar a casa i vaig mirar la televisió, després vaig sopar.

La meva cosina va vindre una setmana i es va quedar a casa meva, a la tarda anàvem juntes a les piscines: la meva cosina, la meva germana, la Daniela i jo. I quan es va acabar la setmana vam anar a la muntanya, ens ho va passar molt bé.

Uns dies més tard, la meva germana i jo vam anar una setmana a casa de la meva cosina que viu a Lleida.

El primer dia a Lleida vam anar als parcs, i la meva germana em va ensenyar els seus amics i amigues del TorreVicens, i també em va ensenyar l'institut, és molt gran.

El segon dia vaig anar a la perruqueria perquè la meva cosina s'havia de tallar el cabell i la vam acompanyar.

L’últim dia vam anar al carrer major a comprar roba i a veure una pel·lícula al cinema.
El dissabte vam tornar a casa meva i vaig posar la roba al lloc i vaig anar a jugar amb els amics i amigues. El diumenge vaig anar a la platja i ens ho vam passar molt bé, perquè hi vaig anar amb la família i amb la meva cosina Daniela.

Aquest estiu m’he ho he passat molt bé amb els amics, amigues i amb la família.

0 comentarios: