23 de novembre 2009

Anem a collir olives

Aquest cap de setmana anirem a collir olives a Algerri. Hi anirem amb el meu pare, la meva mare, la meva germana, la meva tieta, el meu padrinet, el meu cosinet, un oncle del meu pare, les meves padrines i jo.

Encara no hem acabat però crec que hi tornarem aquest cap de setmana. Jo només hi podré anar el dissabte al matí i el diumenge.

Diu el meu pare que tindrem l’oli que treguin les olives que vàrem collir i que collirem, en resum, que tindrem el nostre oli.



Es divertit però jo em canso aviat. Amb les manetes i les borrasses es fa molt ràpid però les meves padrines collien a mà i anaven més ràpid.

Amb la meva germana, el diumenge a la tarda quan estàvem a punt de marxar, ens vàrem fer fotos. El meu cosinet jugava i no el deixaven entrar a les borrasses perquè xafava les olives i tot el matí abans de marxar al tros deia:
-Anem al tros a collir olives!

Al tros per dinar em vaig menjar un entrepà i mig.

0 comentarios: