10 de juny 2009

Anem a collir pèsols

Un matí de primavera, el meu pare i el meu tiet van anar a collir pèsols. Amb aquell temps t’han fabulós. Van sortir de casa per allà a les deu del matí i van tornar a les onze i mitja. Nosaltres vam anar a jugar però com que no hi havia ningú, tots feien la comunió vaig tornar a casa. Però no hi eren.
M’avorria amb els meus germans. Vaig intuir que la mare estava a casa de la meva tieta. Hi vaig anar i vaig veure una cosa increïble. A la vora de les escales hi havia un munt de pèsols amb herbes, acabats de collir. Vam anar al terrat i vaig veure el meu pare, la mare, el tiet i les dos tietes. Estaven pelant pèsols.
Jo i els meus germans ens vam apuntar. Per ni havien massa. Tot el rato pelant i pelant. Vam acabar a les cinc de la tarda. Va ser molt divertit però també molt cansada aquella tarda.

0 comentarios: