31 de març 2009

Respectar els senyals.

El dia 25 de març van organitzar un taller de conducció amb bicicletes. Com que érem molts, ho vam fer per cursos. Primer ho van fer els de 4art i 3er. Segon van fer els de 1er i 2on. Després, a l’hora del patí, nosaltres els de 5é i els de 6é.
Primer explicaven l’importancia i els tipus de senyals: s’hi la veieu quadrada vol dir que t’anuncia alguna cosa. Un triangle vol dir perill. I una rodona vol dir prohibit.
Després, com que hi havia moltes persones, ens partien en grups. Als de 5é i 6é els van repartir en tres grups. A-B-C. Et donaven uns cascos i una mena de jersei. Et deixaven unes bicicletes i havies de respectar els senyals, els semàfors i, sobretot, el pas de vianants.
Per exemple, si el grup A circulava, dos del grup B feien de vianants. Alguns feien malament això de vianants. Però també alguns feien malament el de circular amb bici.
Va trigar uns tres quarts. A mi em va agradar fer-ho, perquè així aprenem a respectar els senyals.

7 comentarios:

Mohamed Moudjaoui Johri
Diu ...

Era molt divertit anar a respectar els senyals i els semàfors, però molta gent no ho va respectar i va fer el ruc amb les bicicletes.

Ferran Serra Cetó
Diu ...

Va ser molt divertit, tot i que hi havia alguna gent que es passava senyals i semàfors. Però el rotllo va ser que va durar molt poc...

Jordi Roma Navarro
Diu ...

Hola Ayoub! Tens raó, tespectar els senyals és molt important i pot salvar moltes vides. Molta gent no els respecta, però si no els respectes pot morir molta gent...

Noelia Borras
Diu ...

Per a mi va ser molt devertit i jo mo vaig passar molt bé. Va ser com si haguéssim anat d'excursió però a la vora de l'escola...

Marta Beatrice Grigoras
Diu ...

Ha sigut molt divertit, però alguns no respectaven les senyals, se passaven els semàfors, em vaig divertir molt.

Andrei Nicolaie Ioancea
Diu ...

A jo em va agradar i el mes va ser quan la Sandra va caure de la bici!
Jajajajaja com vam riure tots!

Montse Rodríguez
Diu ...

Felicitats Ayoub! He visitat la teva pàgina personal i he vist que treballes molt. Segueix així.