25 de novembre 2008

Els bolets

Un dia amb el meu pare, vaig anar a buscar bolets, a un poble que es diu Benabarre.
Quan vam arribar ens varem repartir amb dos grups i a buscar bolets!
Nosaltres érem el pare, un amic i jo, ens varem endinsar al bosc, no varem trobar res fins que jo, vaig trobar una llenega. Desprès el amic del meu pare va trobar set o buit bolets, el barret (del bolet) el tenia un pam. Però eren dolents.
De bolets bons varem trobar llaneges, fredolics, cama grocs i tres rovellons. Desprès marxàvem cap al poble, Benabarre. Varem fer un vermut i cap a casa.
A la nit varem fer el sopar, carn amb els bolets. Primer vaig anar a buscar fusta per fer el foc, amb la fusta i el paper i ho varem encendre. Quant ja s’avien fet les brases, varem ficar la graella amb la carn i els bolets. Quant es varen acabar de coure nomes ens quedava fer el millor, menjar.
Bon profit!!!

1 comentarios:

Anònim
Diu ...

ep nen fill de puta cap de bolet k vius sota el pon del riu