25 de maig 2008

La festa de la gent gran

Avui, dia 25, s'ha celebrat el tercer homenatge a la gent gran d'Albesa, concretament als que durant aquest any fan 80 anys. Hi hem anat la meva família i jo, perquè el meu padrí ja està en aquesta edat.
Ha començat amb una missa a l'esglèsia Santa Maria de L'Assumpció. Una senyora de l'ajuntament i jo hem repartit uns fullets on els desplegues i t'hi fica el nom de cada cançó o poesia que es recitaran. Ha estat molt pesat (per a mi), però, a la vegada bonic, ja que el tenor que cantava al fer-ho a l'esglèsia, la veu ressonava molt bé i a la gent gran emocionava.
En acabar de missa, hem anat tots a la sala de ball dels jubilats, on s'ha fet el dinar, que estava molt bo. L'alcalde ha fet un petit discurs, i tot seguit ha anat cridant els homenatjats. Els han regalat una placa, una flor, etc. Per cert, el meu padrí ha estat el primer de la llista.
Tothom estava content de participar en aquest acte, ja que els homenatjats tenien la seva família amb ells. Ha estat un dia d'alegria, per poder recordar el que van passar ells, i el temps que viuen ara.

0 comentarios: