06 de maig 2008

Delta de l’Ebre

El dia 1 de maig volíem fer una sortida a la platja i varem decidir anar al delta de l’Ebre amb la família. Al aixecar-nos varem agafar el cotxe, i sortirem cap al Delta de l’Ebre. Pel camí varem passar per un lloc tot ple de molins de les centrals eòliques que giraven a bastant velocitat, però el més impressionant va ser veure l’alçada del molí quan varem passar gairebé per sota d’un. També varem passar pels voltants de la central nuclear d’Ascò.
Quan ens anàvem apropant era impressionant veure la quantitat de terra que estava inundada d’aigua, eren camps d’arròs que els pagesos preparaven per la sembra.
Al arribar al nostre destí, la illa de Buda on hi ha la desembocadura de l’Ebre varem pujar en un vaixell que fa un recorregut pel riu, i a mirar les botigues que hi havia. Hi havia tot tipus de gerros, collars, polseres, animals com adorn...
Tot seguit varem anar a caminar una estona per un camí que per cert estava ple de camps d’arròs.
Passada una hora varem anar al restaurant que ens van aconsellar uns amics del pare perquè si menjava molt bé. Tot era deliciós. Jo i l’Anna varem menjar un bon aperitiu i carn amb patates i els nostres pares la típica paella.
Quan ja havíem acabat tornarem a les botiges per comprar algun record dallí. Jo hem vaig agafar una polsera de calaveres, la meva germana un collar de dofins.
Per la tarda varem anar a la platja, era molt gran i el terra era plena de petxines, l’aigua era fresca però no hi havia casi cap ona. Desprès de jugar una bona estona amb les raquetes i la pilota ens en varem tornar cap a casa perquè ja era tard. Va ser un dia fantàstic, jo hem vaig divertir molt espero que hi tornem ben aviat.

0 comentarios: