27 d’abril 2008

Fira de Balaguer

Els dies 25, 26 i 27 s’ha celebrat la fira de Balaguer. Jo i vaig anar el diumenge dia 27 d’abril amb la meva família, i va ser molt divertit.
El recinte on es trobava la fira es dividia en dos parts, una on hi havien les firetes i l’altra era un lloc tancat on hi havia exposicions de menjar, productes per la llar,fins hi tot hi havia una representació de les caravanes d’Albesa.
Una de les coses que més hem va cridar l’atenció va ser un cotxe negre amb flames mot bonic que el mirava un munt de gent.
Quan érem dins el pavelló el meu pare va provar unes butaques vibradores que et deixaven com nou al seure-hi.
Al cap d’una bona estona varem anar per fi a les firetes on allí es veia tota mena de atraccions la majoria eren per nens més petits.
Després de mirar-les totes vaig haver d’acompanyar la meva germana que no volia pujar sola a una espècie de drac que anava fent voltes i un home t’anava picant al cap amb unes escombres. Per cert sí n’agafaves una podies fer un viatge gratis, jo en vaig aconseguir dos en el mateix viatge i varem poder pujar un altre cop.
Després com que teníem gana, el pare ens va comprar una bossa de xurros. Tot seguit varem fer una partida en una mena de taula que treia aire i posaves en joc un disc que tenies que tirar-lo al teu contrincant. Jo vaig guanyar a la meva germana però ella en va aprendre ràpid.
Al marxar de la fira com que feia molta calor varem anar a prendre un refresc al passeig de Balaguer.

0 comentarios: