28 d’abril 2008

Final de la temporada d’aleví

Aquest dia 26 d’abril s’ha acabat la temporada de futbol aleví.
Jo jugo a l’equip C.E.E La Noguera.
El dia 26 d’abril hem jugat l’últim partit de futbol de la temporada d’aleví contra l’atlètic Segre. Hem quedat 7 – 1 a favor dels locals.
El partit començà, els primers minuts aguantàvem molt bé fins que un nen se’n va anar per la banda i va fer gol. Quan es va acabar la primera part ja anàvem 4 – 0.
Jo nomes vaig poder jugar uns pocs minuts a la segona part perquè hem vaig fer mal al taló del peu.
Aquesta temporada ha estat una mica complicada perquè érem molt pocs jugadors. Per aquest motiu no podíem fer canvis i teníem que demanar als jugadors de la categoria inferior que ens vinguessin a donar un cop de ma.
A la lliga hem quedat en les ultimes posicions. Tot i això som un equip que estem molt avinguts i encara que durant el partit algú es posa nerviós quan perdem desprès a la dutxa ja no ens recordem de res i ens ho passem força bé.
Aquesta temporada m’ho he passat molt bé perquè e aprés a controlar la pilota, a parar-la amb el pit...
L’any que bé tinc que pujar de categoria a Infantils perquè a cada categoria només hi jugues dos anys. Esperem tots els que pujem de categoria que ens ho passem tan bé com aquesta temporada, que aprenguem força coses i si pot ser que guanyem algun partit de tant en tant perquè llavors ja seria la bomba.

0 comentarios: