24 d’abril 2008

L'aniversari dels pares

Quan ens vam alçar de dormir vam veure que a la porta de casa hi havia una rosa molt grossa penjada a la porta i també unes quantes banderetes. Pel poble també hi havia un cartell que hi ficava que el Juan i la Joana. També hi havia un dibuix de Sant Jordi, però nosaltres no ens en vam assabentar que els caps eren del pare i la mare.
Els meus pares van fer el 25 aniversari, tota la colla els hi va fer una sorpresa. Els van anar a buscar a casa amb un carro tot guarnit, on als costats hi havia dracs. Als meus pares els van fer disfressar. Al meu pare de cavaller i a ma mare de princesa.
Amb la carossa vam anar a fer un tomb pel poble i després per la Portella, vam anar a veure als familiars. Però el meu cosinet petit tenia por al veure tanta gent desconeguda i no va voler baixar, li tocaves el timbre i no contestava pobret. La Dolors volia tirar petards però com que a la padrina li feien por no en vam tirar. Al poble si que en tiràvem molts, i bastant forts.
Quan vam arribar al poble ja vam anar a casa nostra, els vam invitar a que pugessin a veure i a menjar. Quan van repartir els regals tothom estava fent fotos, la Teresita els va regalar uns coixins molt còmodes. Però el més bo de tot va ser que al meu pare li van regalar uns calçotets amb un penis al davant, i a la meva mare un tanga amb unes popes al davant. Al final tothom s’ho va passar molt bé i vam riure molt. Jo crec que vam fer massa el ruc.

0 comentarios: