11 de desembre 2007

Pont a Madrid

Divendres, dia set, no vaig venir a l’escola. Estava de vacances a Madrid amb els pares i la meva germana. Teníem previst de marxar el dijous, però no va poder ser i varem anar-hi el divendres amb cotxe.
Vam tardar al voltant de quatre hores i mitja, però no se’ns va fer llarg. L’hotel estava a les afores de Madrid i tenia tres estrelles, però sembla més "pijo". Per dins la ciutat anàvem sempre amb metro.
Aquell primer dia, entre dinar i sopar vam voltar gairebé tot Madrid. Vam veure la Puerta del Sol, la Puerta de Alcalá, el Banco de España, i moltes més coses.
L’endemà, segon dia, ens vam aixecar molt aviat per poder anar al Museo del Prado, vam tenir que fer dues hores i mitja de cua, i molt pesades, tot i que va valer la pena. Jo feia molt temps que hi volia anar, des de que tenia nou anys, i els hi deia sempre als meus pares. Em feia molta il·lusió veure Les Menines de Valázquez, i ho vaig aconseguir. És un quadre impressionant, és molt gran i jo me’n vaig fer creus. Tenir allò davant no es pot expressar, s’ha de veure.
En acabar estàvem molt cansats, perquè havíem caminat molt dins, a part eren les quatre, així que varem anar a dinar al restaurant del propi museu. Després varem anar a passejar i al tard al cinema, la pel·lícula estava molt bé. Em va impressionar que als cines d’allà només hi ha dues o tres sales.
L’últim dia, diumenge, ens varem aixecar i vam anar al famós Rastro, perquè no ho havíem vist mai. Es notava que tot era de segona mà, especialment a la part d’antiguitats. Hi havia munts de cosetes inútils que no diries mai que hi fossin.
Després varem anar a dinar en un restaurant molt elegant i finalment vam marxar cap a casa. Com que encara no era fosc, podiem veure els avións que passaven no massa més amunt de les llums de la carretera.

0 comentarios: