14 de desembre 2007

La Portella

La meva mare vivia a la Portella, un poble petit i bonic. També hi tinc tots els tiets, padrins, i cosins. El meu pare és d’Albesa.
A la Portella hi ha més gent estrangera que no pas del poble. Tenen alguna plaça molt bonica i amb molts arbres. També hi ha una bassa que serveix per regar els camps de conreus, el col·legi de la portella es molt petit. També tenen un mini bosquet.
També hi ha una plaça que s’anomena la plaça de la Creu, que sempre hi ha gent estrangera asseguda als bancs.
En Marc, el meu cosí, i jo sempre anem a la bassa a menjar les xuxeries que ens comprem en una botiga que venen tota mena de coses.
A la Portella també hi ha una dona que és vella, però molt simpàtica. Sempre ens dona un euro, perquè de vegades, quan la veiem, l’ajudem a portar les coses a casa seva. A la plaça dels gronxadors sempre hi ha jovent amb les motos que fan rucades i jo sempre li dic a en Marc:
- Algun dia prendran mal i hauran d’anar a l’hospital.
Tinc un amic que es molt bon tio que es diu Ibraima. És Africà, sempre anem a jugar a futbol ell i jo, però al meu cosí no li agrada molt el futbol. També hi ha alguna vegada que juga amb nosaltres però quan juga sempre penso que és una mica estrany que jugui a futbol.
La meva padrina, que és diu Rosita, és molt simpàtica, per Nadal sempre em dona una mica de diners i un regalet, té molt bon gust triant les coses com per exemple roba i joguines.
De gran m’agradaria viure a la Portella perquè és molt bonic, però també a Albesa, perquè jo he nascut aquí.

0 comentarios: