13 de desembre 2007

De vacances a Menorca

El 6 de Desembre el dia de la Constitució vaig anar a Menorca amb la família i amb uns amics.
Primer vam anar a Barcelona, a l’aeroport del Prat. Allà ens van ficar un segell que per poder facturar. Ens van venir a buscar en autobús i ens portaren al lloc on era l’avió. Hi vam pujar. Un cop a dins, es va enlairar. L’avió va començar a córrer i de sobte ens vam aixecar del terra.
Quan vam estar rectes ens van treure el cinturó. I jo vaig mirar per la finestra. Quan ja va ser l’hora d’aterrar, perquè sol era mitja hora, ens varem tornar a lligar i baixarem de mica en mica. Just quan va tocar l’avió al terra va fer una sacsejada, per sort ningú no es va fer mal.
Vam sortir de l’aeroport i varem anar cap a fora on ens esperava un home que ens portaria al hotel on havíem d’allotjar-nos. Es deia "Hotel Barceló Hamilton" molt acollidor i gran.
Aquella tarda no vam poder anar a mirar res perquè no teníem cotxe però l’endemà vam llogar-ne un i varem anar a un jaciment arqueològics, la Naveta de Tudons, un lloc on enterraven els Ibers les persones i que ara ocupen els hippies. Vam veure uns penya-segats de 100 metres i també vam anar a una platja a mullar-nos els peus. Era tot molt bonic, però cap al vespre estàvem cansats i vam voler anar a l’hotel a descansar. L’habitació era gran i bonica. Tenia un balcó acollidor i net.
Vam anar al pic més alt que hi havia a Menorca on hi havia uns paisatges molt divertits i impressionants. Desprès vam anar a l’illa dels Porros on diuen que quan la mar puja no es veu. També anàrem a mirar una exposició de quadres i l’església de Ciutadella una de les ciutats importants de Menorca, però la pena es que estaven fent obres. Més tard vam veure un poblat Iber, que tot estava fet de pedra i tambè hi havia una torre de control pels enemics dels Ibers. També un lloc on resaven i feien els enterraments.
Finalment vam anar a Maó una ciutat molt bonica i amb monuments històrics. Va arribar la nit i la meva mare va començar a fer les maletes per l’endemà marxar, però abans vam anar a comprar ensaïmades un menja típic d’allà.