01 d’octubre 2007

Viatge a València

Tot just desprès d’acabar-se les colònies, la tieta em va demanar si volia anar a passar uns dies a casa seva. Jo, al principi, vaig dubtar, perquè encara no havia tingut temps de jugar gaire amb els meus amics. Però desprès vaig pensar que si hi anava m’ho passaria molt bé i que l’estiu és molt llarg per jugar, per tant, li vaig dir que sí.
Els tiets i les meves cosines viuen a València, per això durant el viatge em vaig marejar una mica. Quan aproximadament estàvem a la meitat del trajecte, vam parar a una gasolinera a comprar menjar i així em vaig poder fer passar l’esvaïment. La resta del camí se’m va fer curt i quan vam arribar em trobava de conya.
Aquell matí vaig anar a comprar el diari a un quiosc que hi havia molt a prop, (tot i que la mare em va donar un llibre per llegir però jo m’estimava més veure cada dia "L’Esport"). A la tarda vam anar al cinema a veure "Harry Potter i l'ordre del Fènix". La pel·lícula em va agradar molt. Després varem tornar a casa i vam preparar el sopar.
L’endemà vam anar a Nules, un poble de la província de Castelló. Allà ens hi vam quedar tot els dies fins que marxarem. Només alguns cops anàvem a València a jugar al Bowling i a comprar.
Mentre estàvem a Nules vam anar a la platja. Hi havia ones molt i molt grosses, i jo feia surf. Algun dels moments que vaig passar més por va ser quan una ona de més de tres metres se’m va menjar, em vaig fer bastant mal a la panxa, l’esquena i també a la cara. Vam tenir algun altre ensurt però aquest va ser el més perillós.
Cada dia, quan marxàvem de la platja, anàvem una estona a la piscina, era molt divertit.
Van passar els dies i, finalment, van dirigir-nos cap aquí. Quan vam arribar a casa estava cansat, normal, i me’n vaig anar a dormir.

0 comentarios: