08 d’octubre 2007

Un dia a Barcelona

Ahir, diumenge, vaig anar a veure el Barça. Jugava contra l'Athletic de Madrid, al Camp nou. Jo ja havia estat allí, però no jugava ningú. També havia vist el barça, però no a Barcelona.
El partit va començar a les cinc de la tarda. Els meus pares, la meva germana i jo, a les onze ja érem allí.
Vam visitar "el museu", que ho ensenya tot: els vestidors, la capella, la sala de premsa, el camp, etc,... Jo em vaig assentar al lloc del president, des d'allà es veu tot molt bé. Quina pena que no podés veure el partit des d'allà. També vam veure el palau de gel, la botiga, i més.
Ja feia una hora que esperavem quan a les tres i mitja van arribar els jugadors. Tots saludaven i reien. Després d'una estona ja deixaven entrar, hi va haver un gran colapse.
A les cinc, el partit, va començar. A la primera part va marcar el Deco, fent l'u a zero, i en Messi, amb un gol espectacular.
A la segona part, quan tothom es pensava que ja s'acabava va aparèixer en Xavi, i amb una jugada que deixava bocabadada a la gent, va marcar el tres a zero final.
A la sorida encara vam estar esperant que sortíssin els jugadors del parking. És clar què, hi havia varies sortides i casí ningú passava per on hi havia la gent. Però l'Eto'o, que no jugava, l'Henry, i en Puyol, sí que ho van fer. Els vaig tenir al costat. Tothom els feia fotos.
Finalment, vam tornar cap aquí.

0 comentarios: