23 d’octubre 2007

Acampada a Tragó

Un cap de setmana la meva família, jo, la família del Sergi i ell mateix vam anar a acampar amb tendes. Va ser molt divertit perquè quan ja haguérem arribat el Sergi i jo ens en vam anar a explorar. Estàvem al costat del pantà de Santa Anna.
Vam trobar molts cartutxos i després vam muntar les tendes. A nosaltres ens va ajudar la mare del Sergi. A les nits el Sergi i el meu pare feien una “JAM session”, que consisteix en cantar cançons improvisades. De vegades quan descansaven deien alguna rucada i reiem, el Sergi s’inventava cançons i feien gracia.
A la tenda, durant la nit xerràvem i a la matinada sentiem caçadors que ens van despertar i els gossos venien a les tendes. De vegades veiem ombres al cantó de la tenda i pensàvem que es llençarien damunt la tenda els gossos i la farien malbé.
L’endemà estàvem afònics, ens en anàvem a jugar ben lluny i després ens feien crits perquè deien que ens podien haver disparat i prendre mal. Però nosaltres no érem tontos i dèiem que anàvem a darrera a jugar i després marxàvem. Després vam fer una excursió a una cova, jo quan ja érem gairebé dalt em vaig fer mal i no vaig poder continuar.
A la tarda ens en vam anar a el pantà amb una barca que havia muntat el pare del Sergi. El Sergi i jo varem pujar sols i ens en vam anar molt lluny però no sabíem tornar, després amb penes i esforços vam arribar i ens vam banyar. A la nit vam intentar fer una altra “JAM sesion” però el Sergi gairebé no podia cantar. L’endemà al matí varem jugar i vam esmorzar, però ni jo ni el Sergi teniem gaire gana. Més tard, vam dinar. Després vam desmuntar les tendes i varem marxar.

1 comentarios:

Sergi
Diu ...

Ens ho vam passar molt bé. Un altre dia hi tornarem a anar!