04 de juny 2007

Festival d’aeròbic

A Albesa es fa el festival d’aeròbic des de fa temps. Aquest any es feia el diumenge 27 de maig però, per culpa de la pluja, quasi a l’acabar, es va suspendre i es va continuar el dissabte 2 de juny.
És molt divertit. Ballen nenes des de P3 fins a dones de trenta i tants. Aquest any també hi havia un nen, més aviat noi. Jo hi participo des de petita, i m'ho passo molt bé.
El festival és part d'una activitat extra-escolar que dura tot l'any: al setembre comença, per Nadal es balla i, ara, es torna a ballar, però coses noves. La professora és la MªCarme Bosch, d’Albesa, que sap ballar molt bé. No només es balla durant el curs, de vegades és com un gimnàs, fem peses, abdominals, ... El cas és que tots ens ho passem molt bé, tot hi que hi ha moments de crits.
Hi ha diferents grups: tres grups de petites, nosaltres, que la més petita soc jo, i les dones. Al meu grup, primer fèiem dues hores a la setmana, però quan vam començar a entrenar pel festival, només una.
No és gens fàcil aprendre’s el ball i fer-ho bé. El dia que et veu la gent, primer t'ataquen els nervis, però després t’hi acostumes. Hi ha alguns que s’equivoquen, altres que ho fan molt bé, ...
Aquest dissabte no hi havia ni molta gent, ni poca. Només es van fer cinc balls, perquè els altres s’havien fet el dia 27. Sempre esperem que la gent s’ho passi bé quan ens veu ballar.

2 comentarios:

Sergi
Diu ...

A mi em va agradar bastant. Ja es veu que les nenes d'albesa estan en forma!

Arnau Piqué
Diu ...

El Miquel n'hi sap molt!