03 de juny 2007

Conversa entre amics

Al pavelló olímpic del Plus Pujol Lleida, em vaig trobar el meu amic que es diu Edgar. Allí vam treure el tema d'explicar què havíem fet durant aquell temps que no ens havíem vist, i jo li vaig dir:
- Què has fet durant tot aquest temps?
I ell, que era tant caparrut com sempre, va dir:
- No, tu primer, que a mi em fa vergonya.
- D'acord. Jo, al col·legi, vaig bé. L'assignatura que m'agrada més és gimnàstica, perquè allí jugo amb els meus amics, tots junts. També escrivim textos i fem treballs de ciències en grup. Quan soc a casa faig el que em diuen ells, però alguna vegada no els faig cas. Amb els amics surto a jugar moltes vegades, però ara que tenim tants treballs, ja no surto tant.
Quan vaig acabar la meva explicació, ell va dir:
- Jo, més o menys també, però hi ha una cosa que canvia. Jo amb els amics vaig a jugar a una cabaneta que tenim a l'arbre del jardí del meu amic preferit, en Joan. Allí fem experiments, bromes a la gent del carrer, que els tirem globus d'aigua, i moltes més coses.
Quan es va acabar el partit va guanyar el Plus Pujol Lleida. L'Edgar i jo ens vam donar la má i, abans d'anar cap a casa, ens vam dir:
- Espero que ens tornem a trobar algun dia, adéu.

0 comentarios: