03 de maig 2007

Comiat d'un delegat

A mi em va agradar molt ser delegat, perquè m’ho vaig passar bé i espero que al que li toqui a partir d'ara, també li agradi. Bé es veritat que no hi ha molta feina. He tingut sort que em va tocar dos vegades seguides i quan n’hi fas dos ja no se'n pot fer més.
Aquesta és la primera vegada que fem les eleccions a l'aula de 6è i també la primera que, en lloc d'una classe, ho fem en una assemblea. El procés ha estat el mateix que les altres vegades, hem presentat cadascú una candidatura a través dels grups de Google, menys el Dídac. Però finalment també ha tingut càrrec, perquè no es presentava ningú a imatges, ell ho volia ser i, així, tots els càrrecs queden ocupats.
Avui hem tingut i resolt un conflicte abans de les eleccions, però no vull dir el que ha passat. Quan hem votat els càrrecs han quedat així:
Delegat/a: Irene. Ajudant: Xavier.
Bibliotecari/a: Arnau. Ajudant: Sergi.
Edició i publicacions: Núria. Ajudant: Sergi.
Imatges i escàner: Irene. Ajudant: Dídac.
Esperem que tots facin molt bé la seva feina. Jo de bibliotecari em vaig presentar perquè m’agrada molt llegir i així podré recomanar llibres.

0 comentarios: