28 de maig 2007

Acampada al riu

El dissabte la penya i la meva família vam anar a acampar al riu. De nens érem la Gemma, l'Andreu, l'Aina i jo.
Al principi els pares no volien acampar perquè plovia però desprès van marxar tots els núvols i va sortir el sol. Jo em vaig ficar content i li vaig dir al Blai, el cap de la penya, si podíem acampar. Ell va dir que sí, tot i que li vaig fer bastant la pilota.
Primer vam muntar la carpa. Quan la vam tenir feta la gent va portar les tendes i jo la meva, que l'estrenava i em feia molta il·lusió. Quan vam trobar un bon lloc, tothom va muntar la seva tenda. Jo vaig muntar la meva i em van ajudar la mare i el Sisco. Quan la vam tenir plantada vam ficar-nos a dintre per veure com s'hi estava. Des de fora es veia petita però des de dintre hi cabíem tres i encara sobrava espai.
Al vespre vam ficar els llums i vam portar dos generadors per l'electricitat. Per sopar hi havia pa sucat amb tomàquet, embotits i de postres fruita. Jo em vaig atipar com un porc, perquè era boníssim.
En acabar de menjar vam anar a un cotxe i, amb la meva llum, vam fer discoteca. Allà ens hi vam estar fins la una i llavors els pares ens van dir que anéssim a dormir. Jo ja en tenia ganes i hi vaig anar ràpid. Llavors va començar a ploure i pensava que ens mullaríem ,però no, aquella nit la vaig dormir com si fos a casa.
L'endemà al matí em vaig despertar i, quan l'Andreu i la Gemma, van venir els tres vam mirar una pel·lícula de por i, a les dotze, vam anar a banyar-nos al riu. L'aigua era freda, però ens hi vam banyar.
Al principi no em pensava tirar, però després vam mullar-nos i ens tiràvem per les cascades. Al cap d'una estona vam marxar a dinar caragols a la brutesca, llonganissa i botifarra negra a la brasa. Boníssim!
A la tarda vam jugar amb raquetes de platja i vam tornar a banyar-nos a la sèquia. L'aigua no la trobàvem tant freda perquè era uns graus més calenta que la del riu. Qquan ens vam haver banyat una bona estona, vam marxar cap a casa.

0 comentarios: