16 de gener 2007

Fanàtic del C.F. Albesa

Tot va començar quan el meu pare es va ficar a la junta del futbol d'Albesa. Ben bé deu fer uns quatre o cinc anys que hi és.
Llavors jo ja em vaig afeccionar a seguir els partits a casa i a fora. Als de més lluny hi anem en autocar. Això ara, que estem a la categoria de primera regional.
Als partits de casa marxem una hora més aviat del partit, perquè el meu pare és el que controla el bar i a més, els jugadors tenen que escalfar i estar concentrats pel partit.
Aleshores els meus amics i jo seguim el partit des de la pista poliesportiva i de tant en tant juguem a pilota.
Quan fem els partits a fora, els companys que ho seguim més som: el Josep Vigo, el Dídac, jo i, de tant en tant, el Marc Balagueró. A l'autocar ens ho passem molt bé perquè ens barregem amb els jugadors i ells sempre ens expliquen algun acudit. I fins la tornada.
Tot això és una mica la meva passió que tinc amb aquests esport.

0 comentarios: