18 de gener 2007

Vull ser dissenyadora

Cada dimecres vaig a fer classes de dibuix. Allí ens van ensenyar a dibuixar noies amb vestits molt elegants. Un dia que no sabia què fer em va venir l’inspiració per dibuixar-ne, els vaig dibuixar moderns.
També havia pensat en dibuixar una noia amb un vestit de carnestoltes o de festa, sobre tot que sigui original, però no els vaig fer. Tots els models que vaig dibuixar eren molt vistosos.
El primer dibuix era una noia amb els cabells escalats rossos i metxes castanyes; portava un vestit curt de colors rosats i liles. La segona era morena amb el cabell ondulat i llarg, portava un vestit de colors verds, amb un xal de color verd molt fluixet i un collar de perles.
I la tercera no em va agradar gaire, però també era original; portava cabell una mica arrissat i llarg de color castany; amb un vestit de colors blaus i un xal de color lila també molt fluixet.
A mi sempre m’havia agradat dibuixar, sobretot vestits de núvia. De vegades agafo una llibreta i en dibuixo. Un dia fins i tot vaig intentar fer un vestit per a una nina que tenia de petita. Si de gran pogués ser dissenyadora, crec que m’agradaria molt.

1 comentarios:

Anònim
Diu ...

Aquest blog, o bloc es molt interessant, expliqueu a part de coses personals, coses de notícies, novetats. He de dir, que sempre que puc el miro, enlloc d'anar a un altre, perquè m'interessa molt les coses que escribiu. Escric aquest comentari en aquest article, ja que jo també tin cuna gran afició a dibuixar, les nines no em van gaire, però dibuixo paisatges, que Elisabet, ho hauries de provar.