15 de gener 2007

Els reis a Torregrossa

La festa dels reis es celebra igual, però diferent, als diversos llocs. N'hi ha que venen en tren, ... Jo us explico on vaig anar.
El dia 5 de gener vaig anar a Torregrossa, el poble de la meva avia. Hi vaig anar amb el meu pare, la meva mare, el meu germà i la meva avia.
Els actes van començar a les set de la tarda. El cotxe de la policia municipal anava davant, desprès uns grallers, uns capgrossos i finalment van arribar unes cinc carrosses, la primera plena de carbó, la segona, la tercera i la quarta amb regals i la cinquena amb els tres Reis Mags. Van tirar molts caramels, de totes les mides i gustos.
Les carrosses es van aturar a l'Ajuntament, on van parlar l'alcalde i els tres Reis Mags. A continuació van fer focs artificials. Desprès, al balcó de l'Ajuntament es van encendre unes lletres que hi posava "Reis 2007". Finalment van llançar molts globus. Desprès van anar a repartir els paquets per tot el poble.
Conserven aquesta festa per no fer perdre l'il·lusió de tots els nens i nenes del poble de Torregrossa. El que em va agradar més van ser els focs artificials, van ser molt bonics.

0 comentarios: