07 de gener 2007

El Nadal i les compres

Diuen que el Nadal son uns dies tranquils que passes amb la teva família i desitges coses bones. Però lo que penso jo és que el Nadal s’ha anat convertint en un infern de compres: aliments, begudes, joguines, aparells, roba, perfums, mobles, etc.
A la televisió, un mes abans ja fiquen anuncis perquè la gent compri i compri, aleshores, jo crec que això s’ha convertit en una cadena de regals. Perquè tu no t’hi fixes, però sempre dius: "jo compraré això i això altre". La veritat és que el Nadal no s’hauria de passar així, aquest dies són per estar amb la família i veure als familiars que fa temps que no has vist i tots junts passar-s’ho bé.
És per això que a mi m’agradaria fer pensar a les famílies perquè no comprin tant i estiguin més tranquils.
Això ja sé que és molt difícil, perquè jo soc el primer que, quan arriba aquesta època de l’any, no paro de demanar.
Ara us dic que el Nadal son dies d’alegria, dies per viure'ls, que sols són un cop a l'any. La gent es gasta molts diners en regals i felicitacions, i això s’hauria de reduir.

3 comentarios:

Arnau Piqué
Diu ...

Crec Didac que tens tota la raó perquè sempre comprem sense parar.

Núria Farrús
Diu ...

Tens tota la rao Didac per les festes de Nadal és gasta molt.

Marc Barios
Diu ...

Jo també crec que tens rao per què senpre ja cues al carrefour i l'unipreus.