03 de gener 2007

Adéu 2006, hola 2007

Aquest any m'ha passat molt rapid. Al començament d'any pensava que em duraria molt i ara, en canvi, penso que m'ha passat volant. I aquest Nadal, Cap d'any i les festes, encara molt més.
Al 2006 jo estava a quart i féiem les coses com ho havíem fet als altres cursos, amb llibres. Ara en canvi treballo davant d'un ordenador, que al començament de curs no m'ho esperava.
Ara ja som a un nou any i espero que, com diu el vers: "any nou, vida nova", tots el tinguem millor que l'altre. Aquestes vacances ja s'acaven i jo m'ho he passat molt bé. Espero que el pròxim trimestre sigui encara millor que el primer i que arribem tots molt contents.
Crec que he madurat molt en la manera de fer els textos i en llegir. També en els treballs de naturals, perquè ho he notat; en fi, que he progressat en moltes coses.
Espero que aquest any que acaba de començar encara em vagi molt més bé amb els deures i la feina. I per als meus companys, desitjo que també madurin molt i s'espavilin una mica més.

1 comentarios:

Arnau Piqué
Diu ...

Jo tambe m'ha passat volant però espero que aquest trimestre sigui molt divertit.